Zastávka: Setkání se Škyťákem
Zde začíná Vaše pouť za nalezením dračího hnízda. Pokud si vybere cestu s Astrid - cesta sportovců, jsou Vaše QR kódy modré. Rafňova stezka je pro nejmenší, barva je červená a Rybinoha provází šifraře a barva kódů je hnědá. Cesty se částečně prolínají. Je jen na Vás, kterou možnost zvolíte.
Přicházíš k akademii, bývalé aréně, a už vidíš, jak se dohadují Leyla, Rybinoha a Astrid. Rafňa nervózně poletuje kolem a evidentně řeší něco s Leylou. Jako první si tě všimne Bezzubka a jde se s tebou přivítat. Ostatní zvednou hlavu a Škyťák říká: „Konečně jsi tady. Jsem rád, že se ti povedlo dorazit! Tihle tři se nedokážou dohodnout na jednotném plánu a mně z nich jde hlava kolem!“ Rybinoha si významně odkašle. Všechny stopy na hnízdech ukazují na to, že za krádeží stojí Drago! „Vůbec se nedivím, že zase přichází s nějakým zlomyslným plánem,“ zavrčí a ty vidíš na jinak vždy usměvavém a přátelském obličeji výraz vzteku a zloby. „Zatím víme o třech vykradených hnízdech.“
To první je poblíž Gothi, tedy můžeme jít za ní, zjistit, zda něco neviděla.
Druhé je na vzdáleném útesu Berku, který je směrem k ostrovu Berserků.
Třetí je hnízdo Krkala. To je sice už vylíhnutý drak, ale často se kolem hnízda potuluje a mohl něco spatřit.
„Musíme za Gothi,“ prohlásí Rybinoha. Rafňa nesouhlasně zavrčí a Leyla překládá její dračí řeč: „Rafňa lidským smyslům nevěří! Je jasné, že nejvíc bude vědět Krkal!“ Astrid pohladí mladou dračici po hlavě a říká: „Krkal je skvělý dráček, o tom žádná, ale je to jen mládě! A Gothi? Než ta všechno vysvětlí tím svým psaním do písku, to tam budeme do zítřka. Berserkové jsou možná daleko, ale s Heather se můžeme setkat na půli cesty! Včera večer jsme se spolu byly proletět. Je jasné, že kolem hnízda musela letět zpátky. Jestli někdo něco viděl, tak Heather!“ Rybinoha, jen kroutí hlavou a Rafně se čoudí z nosních dírek… Škyťák se na tebe podívá prosebným výrazem a povzdechne si: „A tohle je vždycky. Tentokrát rozhodování nechám na tobě. Chceš se stát jedním z nás, dračím jezdcem? Musíš se tedy umět rozhodnout. S kým chceš začít pátrání
- S Rafňou! Draci jsou možná mláďata, ale vidí, slyší a cítí lépe než lidé. – Jdi ke Zvířátkům na ČZU (GPS: 50.1296589N, 14.3689067E)
- S Rybinohou! Gothi je moudrá šamanka kmene, která nám určitě poradí – Jdi ke Slunečním hodinám! (GPS: 50.1300456N, 14.3728839E)
- S Astrid! Ona i Heather jsou výborné dračí jezdkyně, vynikající průzkumnice. – Najdi ji v Sedlecké Třešňovce! (GPS: 50.1304500N, 14.3902803E)